Persconferentie bemiddeling Amsterdams taxiconflict

Centrum voor Arbeidsverhoudingen

Aan de redacties

Persconferentie bemiddeling Amsterdams taxiconflict

Prof mr M.G. Rood, bemiddelaar in het Amsterdamse taxiconflict, zal mede naar aanleiding van de nieuwe elementen die zijn verwerkt in zijn eindvoorstel, waarmee hij hoopt overeenstemming te bereiken tussen alle betrokken partijen, op woensdag 12 april 2000 een toelichting geven voor de media over zijn eindvoorstel.

De partijen zijn tot zaterdag 15 april a.s. in de gelegenheid het voorstel te accepteren. Indien een of meer partijen het verwerpen, vervalt het als geheel. Indien de partijen het voorstel aanvaarden op zaterdag 15 april tijdens een slotbijeenkomst, zal het tekenen van een protocol dat bevestigen.
De heer Rood heeft goede hoop met dit ultieme voorstel zijn bemiddeling succesvol te kunnen afronden.

De persconferentie start om 14.00 uur en wordt gehouden in de Jan Anneveld zaal van het Centrum Arbeidsverhoudingen Overheid (CAOP), Lange Voorhout 13 te 's-Gravenhage.

N.B. Een exemplaar van het eindvoorstel zal tijdens de persconferentie worden uitgereikt.

Inlichtingen:
Centrum Arbeidsverhoudingen Overheid (CAOP) 070- 3 765 885 / 700 mr J.M. Vos / Th.H. Dragt

Dinsdag 11 april 2000