Politiebericht Brabant-Zuid-Oost

Datum nieuwsfeit: 12-04-2000

Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven e.o. 12-04-2000 1e Persbericht van woensdag 12 april 2000

Berichten uit de regio

Best: Verkeerscontroles
Dinsdag zijn er tussen 07.30 uur en 13.45 uur verschillende verkeerscontroles gehouden op diverse plaatsen in de gemeente. Er zijn vier bromfietsbestuurders bekeurd omdat zij geen helm droegen. Een bestuurder reed door het rode licht, een bromfietsbestuurder was niet in het bezit van een bromfietscertificaat en een bromfiets had teveel vermogen en is inbeslaggenomen.

Eindhoven: Verkeerscontrole
Van 15.00 uur tot 21.15 uur is een verkeerscontrole gehouden op de Huizingalaan Tijdens deze controle zijn de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen