Onderwijs callcenterpersoneel vraagt nieuwe aanpak

Datum nieuwsfeit: 12-04-2000

ECABO

Onderwijs callcenterpersoneel vraagt nieuwe aanpak
ITS uit Nijmegen heeft in opdracht van ECABO, kenniscentrum voor bedrijfsleven en beroepsonderwijs, een onderzoek verricht naar de behoefte aan scholing voor het toekomstig callcenterpersoneel. Uit het rapport Onderwijs callcenterpersoneel vraagt nieuwe aanpak blijkt dat het huidige scholingsaanbod veelal onvoldoende is afgestemd op de ingrijpende ontwikkelingen binnen bedrijven en instellingen. Steeds belangrijker wordt het om over de volle breedte van het reguliere MBO leerlingen de mogelijkheid te geven vertrouwd te raken met het callcenterwerk. ECABO zet zich voor deze brede aanpak in.

Situatie
Tal van kleine en grote callcenters zijn ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen