Kamervragen PvdA over de verkiezingen in Peru

Datum nieuwsfeit: 12-04-2000
Partij van de Arbeid

Den Haag, 12 april 2000

VRAGEN VAN DE LEDEN TIMMERMANS, ALBAYRAK, KOENDERS EN DIJKSMA (ALLEN PVDA) AAN DE MINISTERS VAN BUITENLANDSE ZAKEN EN VOOR ONTWIKKELINGSSAMENWERKING

1. Heeft u kennisgenomen van de standpunten van de Peruaanse Ombudsman (Defensoria del Pueblo), de burgerorgaisatie Transparencia, de waarnemersmissie van de Organisatie van Amerikaanse Staten en andere internationale waarnemers over de onregelmatigheden bij de Peruaanse verkiezingen van 9 april 2000?

2. Deelt u de conclusie dat de verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen en dat alleen een tweede ronde onder radicaal betere omstandigheden het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen