Jonge en dynamische onderneming opgericht binnen project UT

Datum nieuwsfeit: 13-04-2000

Afzender: HT&(P@messages.TO)

Contactpersoon: Jeroen Stoter

Datum: 13 april 2000

Hi-Tech Protection
7500 KB Enschede

7 JONGE,DYNAMISCHE ONDERNEMERS BIEDEN BESCHERMING!!!

September 1999, 7 jonge & dynamische ondernemers richten de mini onderneming HT&P op. Deze oprichting vindt plaats binnen het kader van het POOL-concept(Probleem Oplossend Ondernemend Leren) dat ontworpen is voor de opleiding Small Business van de Hogeschool Enschede.

De mini onderneming is een onderdeel van het eerste jaar, en het doel van dit jaar is het ontwikkelen van diverse ondernemerscompententies die van belang zijn voor een ondernemer. Enkele voorbeelden van de acht competenties zijn:
-Om de onderneming op te bouwen hanteert de ondernemer een leiderschapsstijl die werknemers aanmoedigt door te zetten, hun fouten tolereert en ze laat leren van die fouten.
-Om zijn onderneming te ontwikkelen toont de ondernemer inzicht in problemen en kansen die het voortbestaan van de onderneming bevorderen.
HT
toetsenborden, monitoren, systeemkasten en printers. Voor het materiaal is gekozen voor een flexibele hoes. Deze breekt niet en is daardoor duurzaam. De inkt die is gebruikt is speciaal samengesteld voor de hoes. Bij normaal gebruik van de hoezen, gaat het product levenslang mee. Het product combineert een gunstige prijs met een goede kwaliteit. HT&P heeft hiermee het gat in de markt ontdekt. Om dit te verwezelijken heeft HT&P een startkapitaal van ƒ 3000,- bijeengebracht, dat behaald is door het verwerven van aandeelhouders. Het boekjaar duurt 1 jaar, het bedrijf heeft de mogelijkheid door te starten of te liquideren.
Het product kent vele toepassingen n.l.:

- Het schoonhouden van computerapperatuur;

- Als relatiegeschenk, waarmee meer
naamsbekendheid wordt gecreeerd;

- Het is te gebruiken als een geschenk
bij aankoop van een product.
Dit geldt zeker bij de verkoop van
computers;

- Originele presentatie van het bedrijfslogo
binnen het bedrijf.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jeroen Stoter, marketing manager HT&P, telefoonnummer (053) 48 71 210.
Ook kunt u bellen om een afspraak te maken voor een bezoek aan onze onderneming op de Hogeschool Enschede. Reacties zijn van harte welkom!!

HT&P
7500 KB Enschede