Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Focus-in wil met verkiezing homepage meer status geven

Datum nieuwsfeit: 13-04-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
PERSBERICHT: FOCUS-IN HOMEPAGEVERKIEZING BROODNODIG

NIJMEGEN, 13 april: Ook dit jaar organiseert ontmoetingsplaats Focus-In weer de jaarlijkse nationale homepageverkiezing. De verkiezing van 1999 was in alle opzichten een groot succes, niet het minst door 500 enthousiaste inzendingen, en verdient dus opvolging. Maar de homepagewedstrijd blijft ook broodnodig; op homepages wordt door redacties en providers meer neergekeken dan ooit.

Focus-In homepageverkiezing
Focus-In legt als "Ontmoetingsplaats" al jarenlang het accent op internetters en hun onderling contact. Door drukke chatboxen, e-zines en relatieservices spelen mensen, meningen en ontmoetingen de hoofdrol en het is dan ook niet vreemd dat Focus-In zich geroepen ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie