Inprise/Borland en Hitachi intensiveren samenwerking

Datum nieuwsfeit: 13-04-2000
PERSBERICHT

Inprise/Borland en Hitachi intensiveren samenwerking op gebied van ontwikkeling van CORBA-producten

Amstelveen, 13 april 2000 - Inprise/Borland Corporation (Nasdaq: INPR) en Hitachi, Ltd. (TSE: 6501, NYSE: HIT) hebben hun samenwerking op het gebied van co-development van CORBA- en Java-technologie geïntensiveerd. Beide bedrijven hebben daartoe hun bestaande licentieovereenkomst opengebroken en uitgebreid.

Volgens de gewijzigde overeenkomst zal het ontwikkelingslaboratorium van Inprise/Borland innovaties in de VisiBroker-productlijn van Inprise/Borland met het ontwikkelingslaboratorium van Hitachi uitwisselen. Daarbij gaat het om vernieuwingen in de broncode, technische uitbreidingen en kwaliteitsuitbreidingen.

De oorspronkelijke overeenkomst tussen Inprise/Borland en Hitachi dateert van ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen