Criteria milieukeur akkerbouwproducten en akkerbouwbedrijf

Datum nieuwsfeit: 14-04-2000
MILIEUKEUR PERSBERICHTEN

* CRITERIA MILIEUKEUR AKKERBOUWPRODUCTEN EN AKKERBOUWBEDRIJF GEPUBLICEERD
Per 14 april zijn de nieuwe criteria voor Milieukeur akkerbouwproducten en akkerbouwbedrijf gepubliceerd. Voorlopig blijven, naast dit certificatieschema, de certificatieschema’s voor aardappelen, uien, tarwe en gerst bestaan. Eind 2000 zullen deze criteria worden geïntegreerd tot één certificatieschema. Om te voldoen aan de criteria voor akkerbouwproducten én akkerbouwbedrijf moet men de teelt van alle gewassen aanmelden. Voorwaarde voor deelname aan Milieukeur voor één enkel gewas (uien, aardappelen, gerst of tarwe) is dat de gehele teelt van dit gewas voor Milieukeur moet worden aangemeld.

Uiteraard moeten telers voor Milieukeur ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen