Jaarverslag Management Share verschijnt later

Datum nieuwsfeit: 14-04-2000
Jaarverslag Management Share verschijnt later wegens productietechnische redenen

Amsterdam, 10 april 2000 - Door technische problemen bij het produceren van het Jaarverslag 1999 van Management Share is de verschijningsdatum daarvan verschoven van 7 april naar 20 april 2000.
De datum voor de Algemene Vergadering van Aandeelhouders is nog niet vastgesteld en zal zo spoedig mogelijk bekend gemaakt. Op 14 april zal het jaarverslag op de website van Management Share worden gepubliceerd in PDF-formaat: www. management-share.nl.

Management Share is een dienstverlenende organisatie op het gebied van de informatie- en communicatietechnologie; die sinds 1986 genoteerd is aan de Amsterdamse Effectenbeurs (AEX). Management Share richt zich met haar werkmaatschappijen VAC, COSS, EDC, EDUshare en iSHARE op middelgrote en grote organisaties en levert daaraan een hoogwaardig dienstenpakket op een aantal specifieke deelgebieden van de informatietechnologie.

Meer informatie bij:
Cheryla Noordhoff
Marketingcommunicatie Management Share
Hullenbergweg 371

1100 AK Amsterdam
Fax: 020 - 652 02 81
E-mail: (c.noordhoff@vac.nl)

of:

Berith Selling
MCS (Monogram Communication Strategies BV)
Kruisweg 797

2130 KC Hoofddorp