Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

PPH trekt promotiecampagne door naar consument

Datum nieuwsfeit: 14-04-2000
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Bloemen Bureau Holland



Nieuws

14 April 2000

PPH trekt promotiecampagne door naar consument:
'Heeft u een Momentje?' actie uitgebreid

De 'Heeft u een Momentje?' actie van Plant Publicity Holland (PPH), waarmee de verkoop van boomkwekerijproducten via de detailhandel wordt gestimuleerd, wordt doorgetrokken richting consument. Tegelijk met het verschijnen van de nieuwste 'Momentjes' folder is er deze week een persbericht uitgegaan naar de redacties van bijna 500 huis-aan-huisbladen, kranten en tijdschriften, onder de naam 'Heeft u een momentje?'.

De 'Heeft u een momentje?' berichten verschijnen eens per maand, afwisselend met de Plant van de Maand berichten die PPH aan de redacties verstuurd. Het eerste persbericht in de nieuwe serie heeft als thema Paasversieringen. Andere items die dit jaar aan bod komen, zijn onder andere balkon- en terrasplanten in mei, producten op stam in juni en Mediterrane planten in juli. Het accent ligt steeds op gelegenheden als Pasen, moederdag, vaderdag, verjaardag of verhuizing, als geschikte cadeaumomenten voor tuinplanten. In de berichten worden voorbeelden gegeven hoe consumenten creatief met typische seizoensplanten kunnen omgaan, waarbij de nadruk ligt op het tuinieren in potten, bakken en schalen. Veel tuinplanten zijn immers uitermate geschikt om ze op balkon of terras te gebruiken, of naast de voordeur.

De 'Momentjes' folder, die mogelijk is gemaakt door een bijdrage van de Europese Unie, verschijnt nu alweer voor het derde jaar. Anders dan voorgaande jaren verschijnen er dit jaar twee nummers, een voor het voorjaar en de zomer en een voor de herfst en de winter. Door het uitbrengen van de folder te koppelen aan de nieuwe serie persberichten, wil PPH de verkooppunten van tuinplanten meer mogelijkheden geven om gebruik te maken van alle publiciteit en met hun presentatie op specifieke plantthema's in te haken.

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie