Nimox onderhandelt met Vaderma Eindhoven over overname

Datum nieuwsfeit: 14-04-2000

14 april 2000

Nimox N.V., is een houdstermaatschappij van een aantal ondernemingen in Nederland, België en Engeland, die in drie divisies werkzaam is op het gebied van verkoop en leasing van personenwagens en vrachtwagens, import en verkoop van tweewielers, logistiek en fysieke distributie. De omzet van de groep wordt gerealiseerd door een gemotiveerd team van ruim 1.000 medewerk(st)ers.

In het kader van ontwikkelingen in de automobielbranche delen wij u mede dat Nimox N.V. onderhandelt met Beheermaatschappij Vaderma Eindhoven B.V. over de overname van een deel van haar activiteiten, te weten:

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen