CDA spreekbeurten

Datum nieuwsfeit: 15-04-2000

Zaterdag 15 april

Ledenraad CDA-bestuurdersvereniging in de Jaarbeurs te Utrecht. De ledenraad zal haar standpunt bepalen over het rapport van de staatscommissie Dualisme en lokale democratie. Mr. H.J.S. Bruins Slot, van het presidium van de commissie-Elzinga, licht de belangrijkste aanbevelingen uit het rapport toe. Drs. G. Veldhuijzen (wethouder in Dordrecht) reageert.
Aanvang 10.00 uur, sluiting 13.00 uur.

Ledendag CDA-Vrouwenberaad in Golden Tuliphotel, Markt te Den Bosch Thema: Geweld tegen vrouwen, en nu verder

Tijd: 9.30-16.00 uur
Met deze bijeenkomst sluit het CDA-Vrouwenberaad de discussie over haar jaarthema Geweld tegen vrouwen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen