Nieuwe single zangeres Cristina bij scootercampagne

Datum nieuwsfeit: 15-04-2000

BMG NEDERLAND

Nieuwe single Cristina bij scootercampagne

De nieuwe single van zangeres Cristina zal gebruikt worden bij de nieuwe RTV campagne voor scooters. Een groot reclamebureau heeft Cristina gevraagd deze campagne muzikaal te dragen. Op 15 april a.s zal de tv campagne van start gaan en deze loopt door tot eind mei, gevolgd in juni door de radiocampagne. Het nummer dat hiervoor gebruikt wordt, is Parliamo d Amore waarvan de single op 12 mei wordt uitgebracht.
Wordt de scooter in Italië door alle lagen van de bevolking gebruikt, in Nederland heeft de scooter het imago alleen voor snelle kids te zijn, maar niets is minder waar. De campagne is bedoeld ter bevordering van het algemene imago van de scooter. De laatste tijd blijkt dat steeds vaker muziek van commercials hits worden, zoals City to City (The Road Ahead) en Mathilde Santing (Wonderful World).
Het debuutalbum van Cristina, met daarop ook haar eerdere hit Libera, staat gepland voor 9 juni.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: BMG NEDERLAND B.V.

Kim van Adelberg
Telefoon: (035) 6256 231