Open dag Fazanterie Ulvenhout

Datum: Zondag 16 april 2000

Auberge de Fazanterie
Restaurant | Partycentrum
St. Annadreef 2, 4851 RC Ulvenhout (Breda) Noord Brabant Tel: 076 – 5613095 | Fax: 076 – 5602159 | mailto:info@fazanterie.nl | Website: www.fazanterie.nl
P e r s b e r i c h t

Auberge de Fazanterie BV geeft een opendag op zondag 16 april 2000, zodat het resultaat van de herstelwerkzaamheden, naar aanleiding van een inpandige brand op 3 augustus 1999, aan een ieder kan worden getoond. Mensen worden op zondag 16 april tussen 10.00 en 15.00 uur verwelkomd met een gratis kopje koffie met iets lekkers.

Persinformatie
Vooruitlopend op deze dag wordt de pers in de gelegenheid gesteld om hiervan op voorhand kennis te nemen. Op donderdag 13 april vindt er daarom een bijeenkomst plaats van 19.30 tot 21.30 uur. Deze bijeenkomst heeft het volgende programma:
19.30 – 20.00 uur Ontvangst
20.00 – 20.30 uur Presentatie
20.30 – 21.30 uur Gelegenheid voor vragen, interviews en informeel samenzijn.
Het doel van de persbijeenkomst is om in een rustige situatie een kijkje te nemen, uitleg te krijgen over de gevoerde herstelwerkzaamheden en informatie te vernemen van onze plannen in zake de service die wij gaan verlenen aan klanten met behulp van internet.

Bijgaand treft U een antwoordformulier waarop U kunt aangeven of U vertegenwoordigd wordt en met hoeveel personen zodat wij een indruk kunnen krijgen van het aantal te verwachten personen.

Natuurlijk kan ook op andere data, dan bovengenoemde, informatie worden verkregen indien U dat beter schikt.

Wij hopen dat U onze uitnodiging accepteert. Wij staan in Breda bekend als een kenmerkend bedrijf en wij zijn van mening dat de afsluiting van de herstelperiode niet aan Uw aandacht mag ontsnappen. Het resultaat mag er zijn en zal naar ons idee zeker niet onbesproken blijven.

Met vriendelijke groet,
Auberge de Fazanterie B.V.

Andrew Smits

A n t w o o r d f o r m u l i e r

Naam: ……………………………………………………………………..

Wij zijn op donderdag 13 april met ………. personen vertegenwoordigd.

Auberge de Fazanterie B.V.

Faxnr. (076) 55602159

mailto:Info@fazanterie.nl