Bureau Drs. H.J. Keiser verzorgt nieuws op Bedrijvenbank.nl

Amsterdam, 13 april 2000.

De Bedrijvenbank gaat in zee met 'Bureau Drs. H.J. Keiser financieel-economische rapportages'.

Vanaf maandag 17 april zal de heer Keiser met zijn bureau de dagelijkse nieuwsvoorziening op de site van De Bedrijvenbank (www.bedrijvenbank.nl) verzorgen. Het gaat daarbij om nieuws voor de eigenaren van bedrijven in het Nederlandse Midden- en Kleinbedrijf, toegespitst op fusies en overnames.

Harmen Keiser heeft zijn sporen verdiend in een 20-jarige journalistieke loopbaan bij uitgeverij Elsevier, de laatste jaren bij FEM De Week.

Naast de verzorging van het dagelijkse nieuws zal Harmen Keiser sleutelfiguren in de Nederlandse fusie- en overnamewereld interviewen. De komende weken zult u interviews aantreffen met o.m. Jean Prevoo van Diligence, Alex van Groningen van Alex van Groningen Corporate & Finance Training, Gerda Nobel van SBMO, Emile Huizing van Horlings, Brouwer & Horlings en Erik Friedeberg van Friedeberg Consultancy.

Het dagelijks nieuws vindt u op de site en in de e-zine Bedrijvenbank die u elk ochtend gratis in uw mailbox kunt ontvangen (aanmelden kan via de site www.bedrijvenbank.nl).

Vriendelijke groet,

- Hans van Heertum

Noot redactie:

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot

Hans van Heertum
De Bedrijvenbank