Voorverkiezing van 'Miss Circuit Park Zandvoort-2000'

Datum nieuwsfeit: 17-04-2000
Circuit Park Zandvoort

17 April 2000
Wie wordt 'Miss Circuit Park Zandvoort - 2000"?
Circuit Park Zandvoort start binnenkort met de voorrondes voor de verkiezing van "Miss Circuit Park Zandvoort-2000". De te kiezen miss zal een scala aan representatieve taken op het circuit vervullen, waaronder het feliciteren van racewinnaars op het podium. De voorrondes beginnen eind april. Kandidaten kunnen zich vanaf heden schriftelijk aanmelden voor deelname bij de afdeling public relations van het circuit.

Niet alleen kiss-miss
Miss Circuit Park Zandvoort zal naast de huldigingen op het podium, ook introducties, presentaties en ontvangsten met haar aanwezigheid opluisteren. Vandaar dat eigenschappen als per-soonlijke presentatie, vriendelijkheid en goede verbale eigen-schappen minstens zo belangrijk zijn als uiterlijk en repre-sentativiteit, aldus de jury.
De jury
De jury bestaat uit Hans Ernst (circuitdirecteur), Lisette Ernens (eigenaresse New Look Models), Jan Lammers (coureur), Frits van Eldik (hoofdredacteur 'Race Report'), Olav Mol (commentator RTL Formule 1) en Pim Kisjes (pr manager van het circuit).

Prijzenpakket
De winnende miss zal het gehele raceseizoen volop in de publi-citeit staan. Daarnaast ontvangt ze een fraai prijzenpakket, waaronder een zomergarderobe (ter beschikking gesteld door Oliver Fashion & Nails te Heemstede) en een uitnodiging voor een professionele fotosessie bij het bureau New Look Models.

Deelname
Deelname staat open voor dames van 18 tot 25 jaar. Kandidaten dienen zich schriftelijk aan te melden met opgave van opleiding/loopbaan, hobbies, confectiematen en met recente foto's. De inschrijving sluit op 4 mei a.s.

Aanmelden:
Circuit Park Zandvoort
t.a.v. Afdeling Public Relations

2040 AC Zandvoort

Voor meer informatie kunt u kontakt opnemen met:

Dirk Buwalda
media@circuit-zandvoort.nl

Tel. 023 - 5 740 760
Fax. 023 - 5 740 761

Paasraces

Voorbeschouwing

Tijdschema

Toegangsbewijzen

Uitslagen

Wie wordt 'Miss Circuit Park Zandvoort - 2000"?

Le Mans-auto tijdens Paasraces in actie

Paasraces start autosportseizoen op Zandvoort