Rabobank Paardendagen wordt KWPN Paardendagen

Hoefnet

Rabobank Paardendagen wordt KWPN Paardendagen

Zeist, 17 april 2000
Zoals bekend is de Rabobank met ingang van 1 januari 2000 niet langer hoofdsponsor van het KWPN maar één van de 8 jaarsponsors net zoals Broere Reizen, Divoza, Incasso Associatie Nederland, Interpolis, Lincom, Pavo en Talkline.

Dit heeft onder andere tot gevolg dat we ook afscheid nemen van de Rabobank Paardendagen en de KWPN Paardendagen welkom heten. Met ingang van dit jaar zal de week met het KWPN paard in de hoofdrol door het leven gaan als KWPN Paardendagen. Plaats van handeling is het vertrouwde Federatiecentrum van de KNF in Ermelo. De twee voorgaande edities liepen van dinsdag tot en met zaterdag, dit jaar zullen de KWPN Paardendagen worden gehouden op zaterdag 19 augustus en van woensdag 23 tot en met zaterdag 26 augustus. Als gevolg van extra evenementen die dit jaar plaats zullen vinden op het Federatiecentrum zijn de KWPN Paardendagen een week naar achteren geschoven. Omdat op zaterdag 26 augustus twee tuigpaardconcoursen op de kalender staan, in Oldebroek en in Drogeham, was het niet mogelijk om op deze datum de Nationale Tuigpaardendag te organiseren. De Tuigpaardendag stond garant voor een fantastisch einde van de Paardendagen. Vanaf dit jaar gaan we op zaterdag 19 augustus van start met de Nationale Tuigpaardendag.