Vice-Voorzitter Kamer v. Koophandel Friesland onderscheiden

Datum nieuwsfeit: 17-04-2000
Vice-Voorzitter Kamer van Koophandel Friesland onderscheiden

Jan From uit Wolvega is afgelopen zaterdag onderscheiden als Ridder in de Orde van Oranje Nassau. From (54) kreeg deze onderscheiding tijdens een feestelijke bijeenkomst ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan van zijn bedrijf From Holding B.V.

From is naast zijn directeurschap zeer betrokken in diverse maatschappelijke- en sociaal-economische organisaties. Sinds 1998 is From vice-voorzitter van de Kamer van Koophandel. Daarnaast is hij lid van de economische adviescommissie van het provinciale CDA, voorzitter van de Commerci ële Club Weststellingwerf en
bestuurslid van Stichting Stam.

From is daarnaast voorzitter geweest van het Nederlands Christelijk Ondernemers Verbond in Friesland (voorloper van MKB-Nederland), bestuurslid van het Instituut voor het Midden- en Kleinbedrijf (IMK), lid van het provinciaal bestuur van het CDA en plaatsvervangend lid van de Sociaal-Economische Adviesraad in het Noorden.

From is sinds 1972 directeur van From Holding B.V. From Holding B.V. is gevestigd in Wolvega en heeft twee dochtermaatschappijen: From Onroerend Goed en From Schilders, alsmede vier deelnemingen waaronder From Houtcoating, een glaszettersbedrijf en een projectontwikkelings- maatschappij. Het bedrijf verschaft werk aan 50 á 60 werknemers.

Datum: 17 april 2000
Afzender: S. Weiland, manager communicatie Kamer van Koophandel Friesland