WRQ gecertificeerd als partner van mySAP.com

Datum nieuwsfeit: 17-04-2000
WRQ is gecertificeerd als partner van mySAP.com

Den Haag, 17 April 2000 - WRQ's SuperNova for Business Warehouse Solution is door SAP AG gecertificeerd voor het bieden van data upload processen binnen heterogene technische infrastructuren die gebruik maken van SAP Business Information Warehouse (SAP BW). Deze processen zijn ook automatisch gereed voor XML/Internet- gebruik. WRQ is nu officieel mySAP.com Software Partner. SAP BW wordt beschouwd als het centrale punt voor geconsolideerde informatie afkomstig van interne en externe bronnen, ongeacht of deze bronnen SAP-producten zijn of niet. Binnen de mySAP.com business community vervult SAP BW de rol van 'enterprise information hub'.
SuperNova for Business Warehouse voorziet in op gebruikers gerichte data upload-mogelijkheden voor SAP Business Information Warehouse en de integratie van applicaties. Door het gebruik van repository-gebaseerde componenttechnologie, kan de bedrijfsinformatie geleverd worden door nagenoeg iedere mogelijke bron, binnen de organisatie of erbuiten, gepland of ad-hoc.
SuperNova for Business Warehouse is gebaseerd op de SuperNova Universal Engine en de SuperNova for R/3 adapter. De netwerkoplossing is beschikbaar in twee versies: SuperNova Process Integrator en SuperNova Component Developer. SuperNova Process Integrator maakt het mogelijk ieder type component te combineren met SAP BW, zonder dat programmeren nodig is. SuperNova Component Developer kan worden gebruikt om de bedrijfsgegevens, geproduceerd door bestaande mainframe- applicaties, in te kapselen in een op SuperNova gebaseerd component. Deze component voegt de data toe aan SAP Business Information Warehouse en maakt hierbij gebruik van de SuperNova for Business Warehouse.
Begin dit jaar heeft WRQ SuperNova International B.V overgenomen, de Nederlandse leverancier van Enterprise Application Integration (EAI) oplossingen. De producten van het bedrijf voegen oplossingen voor de intergratie van bestaande host-systemen en enterprise-applicaties met e-business-infrastructuren, toe aan WRQ's portfolio. De overname benadrukt WRQ's nieuwe strategische richting om oplossingen te bieden die ervoor zorgen dat organisaties sneller kunnen overgaan op e-business. De oplossingen van SuperNova bevatten integratietools en kant-en-klare componenten zoals adapters en connectors. Deze visuele tools verminderen de pakketten en webtoepassingen door het bieden van uitgebreide platformondersteuning. Daarnaast zorgen deze oplossingen voor gegevenstoegang en onderlinge samenwerking tussen applicaties.
Over WRQ
WRQ, opgericht in 1981, ontwikkelt software voor het koppelen, het beheren en het beveiligen van bedrijfsnetwerken. Deze softwareoplossingen helpen IT-beheerders de netwerkcomplexiteit te verminderen en de kosten te beheersen en bieden een hoge kwaliteit. De WRQ-producten worden ondersteund door WRQ's Guide Services technisch supportprogramma. WRQ is een particuliere onderneming en behoort tot de 17 grootste onafhankelijke PC-softwareleveranciers in de Verenigde Staten. Het bedrijf beschikt wereldwijd over vestigingen en distribueert zijn producten in meer dan vijftig landen via een wereldwijd distributeursnetwerk. Het hoofdkantoor bevindt zich in Seattle (VS). Het Europese hoofdkantoor is sinds 1989 gevestigd in Den Haag. In Nederland worden de WRQ-producten gedistribueerd door BMC Software Services in Den Haag en Cosyco Software in Eindhoven. De distributeur in België is Cosyco Software België in Vilvoorde.
VOOR MEER INFORMATIE
WRQ, Vanessa Bakker, tel. + 31 (0)70 - 375 11 00 of Monogram Communication Strategies (MCS) B.V., Anneke de Kort, tel. + 31 (0)23 - 562 82 08
WRQ is te bereiken op het Web: www.wrq.com

WRQ, het WRQ-logo, WRQ Guide Services en Reflection zijn handelsmerken van WRQ, Inc. en zijn geregistreerd in de Verenigde Staten en in andere landen. Reflection EnterView, Reflection Hands-Free Administration, WRQ Express en AtGuard zijn handelsmerken van WRQ, Inc. Andere merk- en productnamen zijn handelsmerken van hun respectieve houders.