Hp deskjet 350c: snelle kleurenafdrukken mobiele gebruikers

Datum nieuwsfeit: 18-04-2000
Hewlett-Packard persbericht

HP DESKJET 350C LEVERT SNEL PROFESSIONELE KLEURENAFDRUKKEN AAN MOBIELE GEBRUIKERS

Amstelveen, 18 april 2000 Hewlett-Packard introduceert de HP DeskJet 350C mobiele kleurenprinter. De HP DeskJet 350C voldoet aan de eisen van de mobiele professional. Een robuuste uitvoering, een batterij met een lange levensduur en draadloos afdrukken via de infraroodpoort maakt snel en professioneel afdrukken mogelijk. Met de HP DeskJet 350C mobiele kleurenprinter kunnen gegevens ter plaatse worden geprint in de vorm van presentaties, contracten, formulieren en rapporten. Hierdoor kunnen mobiele professionals sneller tegemoetkomen aan de vragen van hun klanten.

Robuust ontwerp
De HP DeskJet 350C is speciaal ontworpen voor mobiel gebruik. Door het robuuste ontwerp is het een ideale printer voor iedere omgeving. Geen andere printer benadert de resultaten die deze printer behaalt bij schok-, val-, hoogte- en klimaattesten. Zo doorstaan de inktcartridges van de HP DeskJet 350C mobiele printer een vliegreis zonder te lekken. Met de inktcartidge kan de printer tot 485 paginas in zwart-wit of 310 paginas in kleur afdrukken, dit is meer dan andere mobiele printers.
Het verbeterde productontwerp van de HP DeskJet 350C biedt mobiele professionals de functionaliteit van een desktop printer:

Snel produceren van documenten met een professionele kwaliteit. De HP DeskJet 350C printer heeft een afdruksnelheid van vijf paginas per minuut (ppm) in zwart en van twee ppm in kleur met een resolutie van 600 dpi. HP ColorSmart II technologie optimaliseert de kleurenafbeeldingen zodat levendige en aansprekende resultaten ontstaan.

Veelzijdig en gemakkelijk gebruik. De printer beschikt over een papierlade van 30 paginas. De printer ondersteunt verschillende HP-media, zoals transparanten, stickers, glimmend papier en papier van verschillende dikten.

Exclusieve en handige software. Emulatie van LaserJet-marges bij documenten die zijn geproduceerd voor afdrukken via een HP LaserJet printer. Documenten kunnen worden geoptimaliseerd voor kopiëren of faxen. Ook kunnen roteerbare watermerken worden afgedrukt.

De HP DeskJet 350Cbi printer beschikt over een ingebouwde NiMH-batterij die zonder geheugeneffect is opgeladen in een uur en 40 minuten Met een volle batterij kunnen in de normale stand 130 paginas zwarte tekst worden afgedrukt. Daarnaast heeft de HP DeskJet 350Cbi een infraroodadapter (IrDA-compliant) voor draadloos gebruik.

De HP DeskJet 350C printer ondersteunt Windows 98, 95, NT 4.0, 2000, 3.1x, MS-DOS en Mac OS. Het basismodel van de HP DeskJet 350C heeft een verkoopadviesprijs van fl. 499,- exclusief BTW. De HP DeskJet 350Cbi heeft een verkoopadviesprijs van fl. 599,- exclusief BTW. De producten zijn per direct beschikbaar en hebben een garantie van een jaar.

Hewlett-Packard is een toonaangevende leverancier van oplossingen en services voor computing en imaging voor zakelijke gebruikers en thuisgebruikers. De activiteiten van HP zijn gericht op het maximaal benutten van de mogelijkheden van internet voor zijn gebruikers en de verspreiding van elektronische diensten. HP introduceert Agilent Technologies als een onafhankelijk bedrijf medio 2000. Agilent bestaat uit HP's organisatie voor de productie en verkoop van test-en-meetapparatuur, halfgeleiders, medische systemen en apparatuur voor chemische analyses. Agilent is marktleider in verschillende marktsegmenten

HP heeft 85.400 werknemers in dienst en behaalde in 1999 een omzet van circa 42,4 miljard dollar. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. De omzet van Hewlett-Packard Nederland bedroeg in 1999 ruim 2 miljard gulden. De omzet van Agilent Technologies in Nederland bedroeg in 1999 circa 175 miljoen gulden.

Dit bericht is in het Engels beschikbaar via: NewsDesk

HP Bottom Banner