Kwartaal resultaten Reuters Group

Datum nieuwsfeit: 18-04-2000
Bijgaand ontvangt u de kwartaalrapportages van Reuters Group.

De omzet omtwikkelde zich positief en nam toe met 8%. Dit is vooral het gevolg van de sterke groei bij Instinet, de electronische broker-activiteit waar de omzet met 58% steeg tot 197 mln Pond. Ook de opbrengsten bij Reuterspace, het nieuwe Internet initiatief van Reuters ontwikkelden zich voorspoedig en namen toe met 14%
Ook de activiteiten met Partners en Associates zoals Aether Systems en Multex en de nieuwe samenwerking met Equant verlopen voorspoedig.
Reuters, met beursnotering in Londen (RTR) en aan de Nasdaq (RTRSY), is de grootste bron van internationaal ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen