Opening nieuwe C1000 aan Pieter Calandlaan in Amsterdam

Datum nieuwsfeit: 18-04-2000

2000-04-16

De Aker

Modern en voordelig winkelen bij de nieuwe C1000 aan de Pieter Calandlaan in Amsterdam

Veel voordeel, maximale kwaliteit, ruime keus, prettige winkelsfeer en vlotte bediening. Dat is heel in het kort wat u van de nieuwe C1000 de Aker aan de Pieter Calandlaan 808 kunt verwachten. Deze fonkelnieuwe supermarkt opent op dinsdag 18 april s morgens om 8 uur. C1000 de Aker staat onder deskundige leiding van de heer Bakker, een vakman die weet wat zijn klanten willen. "Dit is een C1000 van de nieuwste generatie. Dat betekent, dat de wensen van de klant in deze winkel zijn terug te vinden. Ik noem er een paar: ongekend lage prijzen, aangename winkelsfeer, ruimte, frisse kleuren, gemakkelijk toegankelijke schappen, smaakvolle presentaties, ruime keus (ook in vers) en uiteraard vriendelijke bediening. Dat zijn ook precies de dingen waar C1000 in korte tijd razend populair mee geworden is, in heel Nederland."

Feestelijke openingsweek

Vanaf de opening op dinsdag 18 april is het de hele week feest. Wilt u weten welke openingsactiviteiten C1000 De Aker voor u in petto heeft? Kijk dan in de speciale openingskrant van C1000 De Aker.