Thema doorstartbijeenkomst Dalfsen-Nieuwleusen

Datum nieuwsfeit: 19-04-2000

Thema doorstartbijeenkomst Dalfsen-Nieuwleusen:

VERLIEFD, VERLOOFD...GETROUWD

DALFSEN - Nu de herindelingsdatum 1 januari 2001 dichterbij komt, vinden Dalfsen en Nieuwleusen de tijd rijp voor een doorstartbijeenkomst voor bestuurders en medewerkers. Dat gebeurt op woensdag 19 april in partycenter Oldtimer in Nieuwleusen.

Onder het motto 'Verliefd-verloofd-getrouwd' beginnen Dalfsen en Nieuwleusen om 13.30 uur met een gezamenlijk programma dat in het teken staat van de 'verloving'. In dat kader zullen er onder meer een aantal bedrijven in de twee gemeenten bezocht worden.

De doorstartbijeenkomst is het vervolg op de startbijeenkomst van twee jaar geleden. Tijdens die gelegenheid verklaarden Dalfsen en Nieuwleusen elkaar de 'liefde' en konden bestuurders en medewerkers elkaar wat beter leren kennen. Doordat de herindelingsdatum een jaar uitgesteld is, hebben de beide gemeenten deze fase inmiddels grondig doorlopen en wordt het nu tijd voor een serieuze voorbereiding op de naderende huwelijksdatum.

De gemeentehuizen van Dalfsen en Nieuwleusen zijn in verband met de doorstartbijeenkomst gesloten voor het publiek op woensdagmiddag 19 april.