Benoeming directeur bij Arcadis

Datum nieuwsfeit: 19-04-2000

Arnhem, 19 april 2000

BENOEMING BIJ ARCADIS

Ir. C.T. Slingerland (40) is benoemd tot Directeur van ARCADIS Heidemij Advies, één van de werkmaatschappijen van ARCADIS NV. Hij volgt Ir. H. van Dord op, die sinds enkele maanden de positie van Directeur Business Development bekleedt bij ARCADIS NV.

De heer Slingerland is afgestudeerd aan de Landbouw Universiteit Wageningen en is op dit moment manager Veilcentrum Bleiswijk, één van de twee vestigingsplaatsen van de Bloemenveiling Holland. Daarvoor is hij onder andere adviseur en manager geweest bij NEHEM, de Nederlandse Herstructureringsmaatschappij. De heer Slingerland zal per 1 juli 2000 in dienst treden van ARCADIS.

ARCADIS, met het hoofdkantoor in Arnhem, is een adviserend en uitvoerend ingenieursbureau op het gebied van infrastructuur, milieu en gebouwen. Verbetering van de woon- en werkomgeving is daarbij uitgangspunt. ARCADIS werkt aan integrale oplossingen voor projecten in meer dan 100 landen. Ruim 90% van de omzet wordt gerealiseerd in Euro's of Dollars. ARCADIS behoort thans met ruim 8000 medewerkers tot de grootste ingenieursbureaus ter wereld.

Voor informatie: J. Slooten, ARCADIS, telefoon: 026 3778604