Kingston Technology benoemt Business Development Manager

Datum nieuwsfeit: 19-04-2000

Kingston Technology benoemt
Business Development Manager voor Nederland

19 april 2000 - De fabrikant van geheugenmodules Kingston Technology heeft Vincent Oostlander (25) benoemd tot Business Development Manager voor Nederland. In deze functie is Oostlander verantwoordelijk voor het leggen en onderhouden van contacten met distributeurs, resellers en eindgebruikers. Met de benoeming onderstreept Kingston het belang dat het bedrijf hecht aan de Nederlandse markt.
Oostlander is afkomstig van Canon Nederland waar hij werkzaam was als account manager. De producten van Kingston Technology worden in Nederland gedistribueerd door
Accis Graphics, Ingram Micro, PST en ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen