Halfords sponsor in Libertel Dutch Touring Car Championship

Datum nieuwsfeit: 19-04-2000

Halfords nieuwe sponsor in Libertel Dutch Touring Car Championship

Zandvoort, 19 april 2000. Halfords is met ingang van de Paasraces, a.s. weekeinde, toegetreden als sponsor van het Libertel Dutch Touring Car Championship. Naast hoofdsponsor Libertel, komt verdere ondersteuning van Dunlop en Radio 538. Halfords, de speciaalzaak in auto-accessoires en mobiliteitsproducten siert de nummerplaten van de deelnemende automobielen in het Libertel DTCC voor tenminste twee jaar.

Halfords altijd op pole position
Halfords is enthousiast ingegaan op het voorstel van het Circuit Park Zandvoort om sponsor te worden van alle deelnemende auto's in het Libertel DTCC. Voor- en achterzijde van de auto's worden voorzien van 'HALFORDS' nummerplaten. Zo verzekert Halfords zich ervan altijd op pole position te staan en als eerste te worden afgevlagd. Halfords heeft zich vooralsnog voor twee jaar verbonden als sponsor van het Libertel DTCC en verwacht door deze verbintenis zich nòg duidelijker te profileren als dè speciaalzaak voor auto-accessoires en mobiliteitsproducten, zoals mobiele telefonie, navigatieapparatuur, caraudio, fiets en outdoor-producten. Halfords beschikt over 123 winkels, verspreid over het hele land. In haar vestigingen zal Halfords haar betrokkenheid bij het Libertel DTCC prominent afficheren. Tevens zal Halfords haar klanten en personeel met speciale acties in de gelegenheid stellen de races van het Libertel DTCC bij te wonen. Directeur Paul Burger van Halfords: "Toen Circuit Park Zandvoort ons benaderde voor een sponsorship hebben we niet lang hoeven nadenken. Deze overeenkomst is ons op het lijf geschreven. We zijn blij eindelijk op het schitterende, nieuwe Circuit Park Zandvoort onze opwachting te kunnen maken, en dan ook nog in de Koningsklasse van de Nederlandse autosport met rijders als Michael Bleekemolen, Allard Kalff en Tim Coronel. Ik verwacht dat het Libertel DTCC en Halfords de komende jaren vol gas de ideale lijn rijden."

Hans Ernst, directeur van Circuit Park Zandvoort en middels Pro-Race initiatiefnemer vijf jaar geleden van het toonaangevende toerwagenkampioenschap in Nederland, is blij met de sponsoruitbreiding van het Libertel DTCC. "Door de toetreding van Halfords is het ondersteuningspakket binnen het Libertel DTCC sterker geworden. Mede daardoor kunnen we de koningsklasse van de nationale autosport nog meer onder de aandacht brengen van een grotere groep mensen", vertelde Ernst, na ondertekening van de overeenkomst.