Speciale dag voor actuele dilemma's van commissarissenvak

Datum nieuwsfeit: 19-04-2000

NCD

Actuele dilemma's van het commissarissenvak: 19 april a.s.
Het Nederlands Centrum van Directeuren en Commissarissen organiseert samen met De Stichting Commissarissen Register de '2e Dag van het Commissariaat' op woensdag 19 april a.s. Dat het commissariaat volop in de belangstelling staat is duidelijk, want zo'n 250 directeuren en commissarissen hebben zich ingeschreven voor deze dag

Het Toneelgezelschap De Maasstadspelers voert o.l.v. Luc Lutz op onconventionele wijze een aantal dilemma's ten tonele rond de verantwoordelijkheden van het commissarissenvak.

Vier toppers uit de wereld van het commissariaat: Klaas de Kluis, Willem Stevens, Kees Storm en Mijndert ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen