Level 3 introduceert strategisch partnerprogramma in Europa

+ 31 (0)20 575 4050

Interactieve samenwerking

Level 3 introduceert strategisch partnerprogramma in Europa

Amsterdam, 19 april 2000 - Level 3 Communications, Inc. heeft een European Partner Alliance Programme opgezet. Doel hiervan is om via strategische samenwerkingsverbanden met vooraanstaande partners de time-to-market van Level 3 te verkorten.

Het nieuwe programma is geënt op strategische, channel- en broker-partners* die opereren op nationaal, Europees en wereldniveau. Dankzij een nauwe samenwerking met de verkoop- en marketingteams van Level 3, kunnen de nieuw toegetreden partners Level 3-diensten aanbieden náást hun eigen bestaande services. Het programma voorziet in een totaalpakket van producten en diensten, dat partners in staat stelt hun klanten geïntegreerde IT-oplossingen te leveren. Bovendien vergroot het hun onderscheidend vermogen ten opzichte van de concurrentie.

Steun op maat

Het European Partner Alliance Program van Level 3 biedt haar strategische partners het volgende:

* Persoonlijke ondersteuning door het verkoop- en marketingteam van Level 3;

* Een concurrerend commissieplan;

* Trainingen op maat voor het behalen van certificeringen;
* Financiële en marketingondersteuning bij goedgekeurde gezamenlijke marketingactitiviteiten;

* Toegang tot de on-line klantenserviceafdeling van Level 3;
* Een beschermde, eigen website als Level 3-partner.
Flavio Da Silva, Vice President of European Marketing bij Level 3, zegt: 'Onze partner channel-strategie zien we als een belangrijke, business-genererende component die onze time-to-market verkort. Hierom maken we een zorgvuldige keuze voor partners die net als wij staan voor interactieve relaties, kwaliteitsservice en technologisch geavanceerde oplossingen.'

* De relatie tussen Level 3 en haar partners wordt vastgelegd in een schriftelijke definitieve overeenkomst; in geen geval betreft het hier een juridisch partnership.

Level 3
Level 3 Communications, Inc., is een onderneming op het gebied van telecommunicatie- en informatieservices. De onderneming bouwt als eerste een internationaal honderd procent op IP gebaseerd netwerk. Het netwerk combineert lokale, interlokale en onderzeese netwerken, waardoor cliënten in de Verenigde Staten, Europa en Azië over end-to-end-verbindingen beschikken. Het bedrijf verwacht het netwerk in de Verenigde Staten in het eerste kwartaal van 2001 af te hebben. In de tussentijd huurt Level 3 een nationaal netwerk. Vanaf het derde kwartaal van 1998 is Level 3 begonnen diensten over het netwerk aan te bieden. Level 3 is beursgenoteerd op de Nasdaq National Market met het symbool LVLT. Het World Wide Web-adres is www.Level3.com.
The statements made by Level 3 in this press release may be forward looking in nature. Actual results may differ materially from those projected in forward looking statements. Level 3 believes that its primary risk factors include, but are not limited to: substantial capital requirements; development of effective internal processes and systems; the ability to attract and retain high quality employees; changes in the overall economy; technology; the number and size of competitors in its markets; law and regulatory policy; and the mix of products and services offered in its target markets. Risk factors set forth by broadcast.com are contained in its filings with the U.S. Securities and Exchange Commission. Additional information concerning these and other potential important factors can be found within Level 3's filings with the U.S. Securities and Exchange Commission. Statements in this release should be evaluated in light of these important factors.