Wapsilon eerste Nederlandstalige wapbrowser

Datum nieuwsfeit: 20-04-2000

De hype rondom WAP lijkt geen grenzen te kennen:
steeds meer mensen zoeken hun heil in de techniek
die het mogelijk maakt om op ieder gewenst moment
draadloos sites te bekijken.

De inmiddels beroemde online WAPbrowser Wapsilon
is daar een voorbeeld van. Op Wapsilon kunnen
bezoekers WAPsites bekijken zonder mobiele telefoon, zonder hoge kosten en zonder het ongemak van een
klein schermpje. Wapsilon maakt het mogelijk gemakkelijk WAPsites te bekijken, gewoon vanuit een browser zoals Internet Explorer of Netscape. Geen lange downloads, maar direct aan de slag.

De Engelstalige versie van Wapsilon bestaat al enige tijd en wordt zeer druk bezocht. Sinds kort is er een Nederlandstalige versie beschikbaar: Nederlandse en Vlaamse surfers kunnen nu in hun eigen taal surfen over het WAP.
Wapsilon is hierdoor de allereerste Nederlandstalige WAPbrowser.

Op Wapsilon.com wordt automatisch direct de juiste taal gekozen aan de hand van de browserinstellingen.

Wapsilon is gemaakt door Kronkel, een Nederlands
webdesignbedrijf dat op deze manier handig inspringt op de ontwikkelingen rondom WAP. Kronkel heeft reeds meerdere WAPproducties op haar naam staan: op Wappy.to is het al enige maanden mogelijk om zeer eenvoudig een eigen WAPsite te maken of een kort adres aan te vragen voor een bestaande WAPsite. Gebruikers krijgen een gemakkelijk in te toetsen adres zoals wappy.to/naam

Op Wapsilon kunnen gebruikers ook een kleine plugin downloaden. Deze plugin maakt het mogelijk gebruik te maken van de WAPbrowser zonder eerst naar de site van Wapsilon te gaan. Nadat de plugin gedownload en geïnstalleerd is, kunnen gebruikers volstaan met het intypen van wapsilon//url om WAPsites te bekijken.

Links naar aanleiding van dit persbericht:
www.kronkel.com/ Kronkel, makers van Wapsilon en Wappy www.wapsilon.com/ Wapsilon, online WAPbrowser wappy.to/ Wappy, online een eigen WAPsite maken
Voor meer informatie kunt u mailen naar (info@kronkel.com) of bellen met 078 6 180 121.

Jorrit Waalboer
jwaalboer@kronkel.com
Kronkel
http://kronkel.com/ info@kronkel.com http://wapsilon.com/ wapsilon@kronkel.com http://wappy.to/ wappy@kronkel.com Fax +31 78 6319348