Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel

Datum nieuwsfeit: 20-04-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 20-04-2000 Persbericht district Aa & Dommel

ZAKKENROLLEN (Boxtel) Woensdagmiddag heeft een 75-jarige vrouw uit boxtel aangifte gedaan van diefstal van haar portemonnee. De vrouw was boodschappen aan het doen in een winkel aan de Prins Hendrikstraat toen ze merkte dat haar portemonnee was gestolen. In de portemonnee zaten enkele honderden guldens. MAN BREEKT BEEN BIJ VAL (Vught) Woensdagavond is een 75-jarige man uit Vught door nog onbekende oorzaak met zijn fiets ten val gekomen op de Kempenlandstraat in Vught. De man is met vermoedelijk een gebroken been overgebracht naar een ziekenhuis in Den Bosch. INBRAAK BEDRIJF (Berlicum) In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een bedrijf aan het Raadhuisplein in Berlicum. Rond 01.00 uur werd de bewoonster in de woning boven het bedrijf wakker van breekgeluiden. Toen ze buiten keek, zag ze nog net een man vanuit het bedrijf wegrennen. Van het bedrijf bleek een deur te zijn opengebroken. Zover bekend is er niets gestolen. Getuigen die rond 01.00 uur iets hebben gezien bij het Raadhuisplein worden verzocht contact op te nemen met de politie in Schijndel. TE VEEL GEDRONKEN (Boskant) In de nacht van woensdag op donderdag is een 35-jarige man uit Sint Oedenrode bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod en een boete van fl. 400,-. De controle vond plaats op de Liempdseweg in Boskant. INBRAAK BEDRIJF (Sint Oedenrode) In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een bedrijf aan de Borchmolendijk in Sint Oedenrode. Een raam van het bedrijf werd opengebroken. Binnen werden alle kasten en lades opengebroken. Nog onbekend is wat er is gestolen.