MCI WorldCom benoemt Human Resource Manager

Datum nieuwsfeit: 20-04-2000
MCI WorldCom benoemt Heleen Kuijten tot Human Resource Manager van het International Network Operating Control Centre

Amsterdam, 20 april 2000 - MCI WorldCom heeft per 1 mei Heleen Kuijten (33) benoemd tot Human Resource Manager van het International Network Operating Control Centre (INOCC). In deze functie is zij verantwoordelijk voor de Internationale Telecom-technische afdelingen van
MCI WorldCom in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Deze afdelingen zullen de komende jaren uitgroeien tot belangrijke afdelingen binnen MCI WorldCom International. Heleen Kuijten heeft Bedrijfskunde gestudeerd aan Nijenrode en was tot voor kort werkzaam als Districtsmanager bij Vedior Personeelsdiensten in Amsterdam.

...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen