Seminar van Syntegra over EBusiness en knowledge management

Datum nieuwsfeit: 20-04-2000

Bij deze doe ik u informatie toekomen over het knowledge management en eBusiness seminar dat Syntegra op 20 april aanstaande organiseert. Beide seminars vinden plaats in hotel Golden Tulip Zoetermeer.

Ochtendseminar: knowledge management
Over het belang van beschikbare kennis hoeven wij u niets te vertellen; breed wordt onderkend dat dit een belangrijke succesfactor is voor iedere organisatie. Tegelijk is kennis voor velen als water; een eerste levensbehoefte die sterk de neiging heeft door je vingers te glippen.
In de ochtend vindt het seminar knowledge management plaats. In samenwerking met
Microsoft geven wij u een overzicht van de beschikbare Microsoft-software ter ondersteuning van knowledge manage-ment, zoals Office 2000, Exchange, SQL Server en de ingebouwde componenten van Windows 2000 Server, zoals de Web servers Internet Information Server en Microsoft Site Server.
Niet techniek alleen
Natuurlijk gaat knowledge management niet over techniek alleen, sterker nog: ICT is slechts een beperkt (maar krachtig) hulpmiddel. Daarom zullen we ook ingaan op de non-ICT aspecten. We bieden u een model om te analyseren waar voor u winst te behalen is door het slim toepassen van knowledge management. Ook gaan we in op de mogelijke implementatie strategieën.
Middagseminar: eBusiness
De pionierstijd van e-commerce loopt ten einde. Beginnersfouten zijn overwonnen en de mogelijkheden van eBusiness worden steeds zichtbaarder. Zakendoen kan
anders: beter en innovatiever. Het is nu tijd voor concrete, pragmatische stappen. Ook uw organisatie kan successen behalen met eBusiness.
's Middags vindt het seminar eBusiness plaats. In samenwerking met Microsoft laten wij u zien hoe het Microsoft platform van (delen van) uw business een eBusiness kan helpen maken. Aan de orde komen Windows 2000 Server en natuurlijk Commerce Server. SQL
Server en de ingebouwde componenten van Windows 2000 Server, zoals de Web servers Internet Information Server en Microsoft Transaction Server zullen natuurlijk niet ontbreken.
Ook hier geldt: techniek is niet zaligmakend Wij zullen u de handvatten bieden om een
start te maken met eBusiness. Natuurlijk is techniek een kritische succesfactor, maar de organisatie en haar processen moeten wel worden ingericht op deze nieuwe manier van zakendoen. Dat is zeker net zo kritisch! Daarom zullen we aan deze onderwerpen ook de nodige aandacht besteden.
Casus
eBusiness gaat lang niet altijd over de hele zichtbare verkoop via het Web; voor één van onze relaties (een grote multinational) hebben wij een systeem gebouwd dat niet eens zichtbaar is voor consumenten en eindgebruikers. Toch hebben zij, door de hogere toegevoegde waarde die deze klant aan en met haar business partners levert, uiteindelijk grote voordelen van deze slimme oplossing.

> René Bloot
> Marketing & Communications.
> Louis Braillelaan 6
> 2719 EJ ZOETERMEER
> Postbus 522
> 2700 AN ZOETERMEER
> Tel. 079 368 23 45
> Fax. 079 368 23 06
> e-mail: (r.bloot@syntegra.nl)
>
The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
Op al onze rechtsverhoudingen, aanbiedingen en overeenkomsten waaronder Syntegra goederen en diensten levert zijn met uitsluiting van alle andere voorwaarden onze algemene voorwaarden van toepassing. Deze worden u op aanvraag direct kosteloos toegezonden. Tevens kunt u deze vinden via onze homepage www.syntegra.nl
On all offers and agreements under which Syntegra supplies goods or services of whatever nature, the general terms and conditions from Syntegra Groep B.V. exclusively apply. The general terms and conditions shall be promptly submitted to you on your request. You can also find these via our homepage www.syntegra.nl