Interpolis en ICL Nederland winnen Gouden Call Center Awards

Datum nieuwsfeit: 21-04-2000

Interpolis en ICL Nederland winnaars
Gouden Nationale Call Center Awards 2000

Amersfoort, april 2000 - - - Tijdens de feestelijke gala-avond voor de Nationale Call Center Awards 2000 in 'Hart van Holland' te Nijkerk op maandag
17 april zijn de Awards - voorheen de P&P Call Center Trofee - uitgereikt. De award-avond werd gepresenteerd door Astrid Joosten en Ruth Jacott verzorgde een spetterend optreden namens de organisatoren Content, Randstad Callflex en Teleprofs, in samenwerking met F&G Publishing.

De prijzen, verdeeld over de categorieën facilitaire call centers en inhouse of dedicated call centers, zijn gewonnen door:

· Call Centers tot 50 seats:
Gouden Award - niet uitgereikt; Zilveren Award - Betapress B.V.; Bronzen Award - MCI WorldCom NV.

· Call Centers met meer dan 50 seats:
Gouden Award - Interpolis; Zilveren Award - Robeco Advies; Bronzen Award - Bass Hotels & Resorts.

· Facilitair tot 50 seats:
Gouden Award - niet uitgereikt; Zilveren Award - Responcis Call Center; Bronzen Award - PlantijnCasparie.

· Facilitair met meer dan 50 seats:
Gouden Award - ICL Nederland BV; Zilveren Award - SNT/Telecom Teleservices; Bronzen Award - Telecom Direct Almere B.V.

De jury beoordeelde de deelnemers op criteria als kwaliteit, originaliteit, creativiteit en behaalde resultaten. De afgelopen maanden heeft de jury zich een beeld gevormd van de deelnemende call centers door de ingezonden verslagen te bestuderen en door bij de deelnemende call centers informatie in te winnen; zowel telefonisch als door een bedrijfsbezoek. Op basis van de selectiecriteria en de praktijksituatie is de jury tot een uitslag gekomen. Juryleden waren Dr. Harold de Bock (tevens juryvoorzitter) van Hepworth Consultancy; Marion V. van den Brink, Esire; Prof. Dr. Janny C. Hoekstra, Erasmus Universiteit Rotterdam/Rijksuniversiteit Groningen; Hans J. Koreman, Ernst
Ing. Ina von Pickartz, FNV Bondgenoten en
Prof. Dr. Ko J.C. de Ruyter, Universiteit Maastricht. De commissie van aanbeveling bestond uit Martien J. Plasmeijer, Customer Loyalty en Hugo J. Kramer, Interfoon Call Centers. Zij hebben de selectiecriteria opgesteld en de hantering ervan door de jury gecontroleerd.

F&G Publishing, Van Hogendorplaan 8, Postbus 1633, 3800 BP, Amersfoort. Telefoon: 033 - 422 40 70, fax: 033 - 422 40 88 of e-mail: (maartje@fngpubli.com).

Voor redactionele informatie: PB1100 Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034
Fax: 055-3602661, e-mail: PR (Influx@cs.com)