NOS-televisie programma-aankondiging

NOS-TELEVISIE PROGRAMMA-AANKONDIGING 21 april 2000

TV2

Mtwee

In Mtwee (23.00-00.00 uur) beelden van de mogelijke kampioenswedstrijd van PSV tegen FC Twente. Te gast in de studio zijn Thomas Acda ( bekend van de band Acda & de Munnik) en Simon de Waal, die de rechercheur in ‘Bureau Warmoesstraat’ speelt. Zij spreken met Maartje en Mart over de nieuwe Nederlandse speelfilm ‘Lek’ die op 27 april in première gaat. Verder praten de presentatoren met Eric Turay, een 12-jarige jongen die vier jaar lang kindsoldaat was bij de rebellen in Sierra Leone. Hij was commandant van 50 kinderen van vijf tot twaalf jaar. In november 1999 kon hij de rebellengroep verlaten. Het muzikale gedeelte wordt verzorgd door Cuby and the Blizzards. Huub van der Lubbe, van De Dijk, treedt op als gastzanger van de band. Presentatie: Maartje van Weegen en Mart Smeets

NEDERLAND 3

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (22.16-22.29 uur) beelden van de wedstrijden AZ-MVV, Fortuna-Utrecht en Twente-PSV in de KPN-Telecompetitie.

Voorlichting NOS Radio en Televisie
Petra Steenhoff