Drama in flat Safierstraat Groningen

Politiebericht Groningen: Groningen 23-04-2000 Drama in Safierflat Groningen
Zondag 23 april 2000

Groningen: drama in flat Safierstraat
De politie ontdekte vanmorgen na een melding dat er iemand van een flat aan de Safierstraat in Groningen was gesprongen, een drama die zich in de woning op vier hoog had afgespeeld. Op de stoep onder aan de flat trof de politie het lichaam van een jonge vrouw die inmiddels was overleden. Op de vierde verdieping trof de politie in de woning eveneens het lichaam aan van een overleden vrouw. Zij was duidelijk door geweld om het leven gekomen. Het gaat vermoedelijk om Aziatische vrouwen. De identiteit moet nog blijken. Verder waren er in een slaapkamer nog drie kleine kinderen (1-3 jaar). Zij mankeerden niets. Ze zijn door de politie voorlopig aan het hoofdbureau in Groningen opgevangen. De ware toedracht moet nog worden uitgezocht. De technische recherche heeft een sporenonderzoek ingesteld. Een buurtonderzoek wordt opgestart.

Inlichtingen, Afdeling Communicatie 050 5995010