Klassieker Feyenoord - Ajax live op Canal+ en Internet

Hilversum, 20 april 2000

FEYENOORD - AJAX
LIVE OP CANAL+ en internet

De klassieker Feyenoord - Ajax is zondag 23 april a.s. vanaf 14.00 uur live te zien op CANAL+ 1. De presentatie wordt verzorgd door Kees Jansma, het commentaar is van Arno Vermeulen en Wim Kieft. De interviews zijn van Sierd de Vos en de analyse van willem van Hanegem.

De uitzending op internet is wegens het eerdere succes bij de live uitzending van de wedstrijd PSV-Ajax geprolongeerd. Destijds keken ruim 30.000 mensen naar dat programma.

Wat valt er te beleven op de sites van KPN Telecom en Voetbal International? Het commentaar bij deze wedstrijd zal in Real Audio rechtstreeks te volgen zijn. De voor-, nabeschouwing en de rust zijn in beeld en geluid te volgen. Op de site zijn doelpunten uit de laatste wedstrijd Ajax - Feyenoord te zien en Dudek stelt een aantal vragen over eerder gespeelde wedstrijden tussen Feyenoord - Ajax. Dit alles is te vinden op de sites van www.kpn-telecompetitie en www.vi.nl.

De uitzending via internet is een initiatief van KPN Telecom, Planet Internet, Voetbal International en CANAL+.

Bijlage: overzicht van de camera posities tijdens de wedstrijd Feyenoord
- Ajax.

CANAL+ Nederland B.V.