Kunstenaars Sidhadorp beschilderen T-shirts voor Nagasaki

Datum nieuwsfeit: 24-04-2000
Kunstenaars uit het Sidhadorp beschilderen T-shirts voor Nagasaki en uniek Japans concert in kader van 400 jaar viering Japan/Nederland.

De Liefde
Het hele jaar door vinden er in Nederland en Japan activiteiten plaats, vanwege het feit dat het Nederlandse schip de "Liefde" 400 jaar geleden als eerste Japan aandeed.
Bamboewielen
Miep Bos, kunstenares en bewoonster van het Sidhadorp in Lelystad, kreeg een maand geleden een e-mail van een Udense kunstenaar, Antoon Versteegde, waarin hij vertelde, dat hij een bamboe reuzenrad had gemaakt. Tegelijkertijd deed zijn collega MANTA hetzelfde in Japan, als uitdrukking van wederzijdse vriendschap tussen de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen