Fractievoorzitter PvdA Ad Melkert bezoekt Leuven

Partij van de Arbeid

Den Haag, 20 april 2000

FRACTIEVOORZITTER AD MELKERT BEZOEKT LEUVEN

PvdA-fractievoorzitter Ad Melkert brengt dinsdag 25 april een bezoek aan Leuven. Tijdens dit bezoek zal hij onder andere een gastcollege geven en deelnemen aan een debat met SP-partijvoorzitter Patrick Janssens.

Melkert houdt zijn gastcollege 'Sociaal beleid: bijzondere vraagstukken' in de faculteit Sociale Wetenschappen van de Universiteit van Leuven (E. van Evenstraat 2b). Hij zal ingaan op de verschillen in sociaal beleid tussen Nederland en België. Het gastcollege vindt plaats van 16.00 tot 18.00 uur.

Van 19.45 uur tot 22.00 uur vindt in het Wagenhuis (Brusselsestraat 63) een debat plaats met Patrick Janssens dat geleid wordt door Patrick Martens van de krant 'De Morgen'. In dit debat komen onder andere de Paarse Kabinetten in Nederland en Vlaanderen aan de orde. Verder zal gesproken worden over de toekomst van de PvdA en de SP.

Voor meer informatie: Remco Dolstra 06-21 56 69 49