WEB! genomineerd als beste Europees softwareproduct

Datum nieuwsfeit: 25-04-2000
WEB! genomineerd als beste Europees softwareproduct

Amsterdam, 25 april 2000 - NTM Internet Software kondigt aan dat haar product WEB! genomineerd is als beste Europees product tijdens de RetailVision 2000 show in Beverly Hills, USA.

Dit door de Gartner Group georganiseerde evenement biedt bedrijven de kans om hun producten te presenteren aan een groot aantal internationale retail ketens, waaronder Vobis, Makro en Free Record Shop.

Meer dan 250 toonaangevende Noord-Amerikaanse en 60 Europese beleidsmakers in de softwarebranche nemen deel aan dit evenement en brengen hun stem uit in de verkiezing van het 'Best European Software Product'. NTM, een jonge, maar snelgroeiende onderneming, nam voor het eerst deel aan dit evenement. Haar product WEB! veroverde de tweede plaats (winnaar werd Lernout&Hauspie), hetgeen een succesvolle toekomst voor WEB! en NTM in het vooruitzicht stelt.

WEB! is het pakket waarmee iedereen een eigen website kan maken zonder ook maar één regel te programmeren. Met de WEB! Pro Edition en de WEB! Personal Edition kunnen kleine ondernemingen en particulieren op eenvoudige wijze een eigen, professionele website ontwerpen en publiceren. Teksten en beelden zijn op de pixel nauwkeurig te slepen naar een willekeurige plaats op de webpagina. Beide pakketten bevatten een gastenboek, waarin bezoekers van de website hun reacties kunnen plaatsen, alsook uitgebreide webstatistieken waarmee het aantal bezoekers gemeten wordt. Met de WEB! Pro Edition is het tevens zeer makkelijk een eigen bestelformulier te maken en met frames te werken.

'Het is een enorme stimulans om als nieuw bedrijf door de Europese retail ketens genomineerd te worden in deze softwarecategorie, naast al die andere bekende namen,' zegt Donovan Janus, IT Director en medeoprichter van NTM. 'WEB! is speciaal ontwikkeld als oplossing voor diegenen die niet over een uitgebreide technische kennis beschikken. We hebben nu duizenden enthousiaste gebruikers die met WEB! professionele en aantrekkelijke websites maken. Een groeiende gebruikersgroep is al een waardevolle erkenning op zich, maar deze nominatie temidden van de gevestigde namen is nog eens een extra drijfveer.'

NTM Internet Software
NTM stelt zich ten doel om het maken van Internetsites en alles wat daarbij komt kijken zo leuk en eenvoudig mogelijk te maken. Hiervoor ontwikkelt NTM software en Internettoepassingen voor zowel de gevorderde als minder gevorderde Internetgebruikers. In Nederland zijn er de laatste 12 maanden ruim 25.000 pakketten van WEB! verkocht. Het pakket is ook beschikbaar in het Frans, Duits, Portugees, Spaans, Italiaans en Engels. Lokale verkoopkantoren zijn inmiddels geopend in Los Angeles, London, Parijs en Sydney. Bezoek voor meer informatie de website van NTM op: www.ntmweb.com
Hinke de Koning Communicatie