Politiebericht Cuijk

Datum nieuwsfeit: 26-04-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 26-04-2000 Persbericht district Land van Cuijk

VERKEER Tijdens een verkeerscontrole op de Sambeekseweg in Boxmeer heeft de politie Land van Cuijk dinsdagmiddag 39 bestuurders bekeurd. 35 personen kregen een proces-verbaal omdat zij te hard reden. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 83 km/u. 3 bestuurders droegen geen autogordel en een bestuurders kreeg een bekeuring omdat de hulpkoppeling van zijn aanhangwagen niet in orde bleek te zijn. AUTOBRAND Woensdagmorgen rond 00.15 uur brak brand uit in een geparkeerd staande auto aan de Mees in Boxmeer. De brandweer kon niet voorkomen dat de auto grotendeels uitbrandde. De oorzaak van de brand is mogelijk kortsluiting. DIEFSTAL UIT AUTO In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan de Lange Linden in Katwijk. Uit de auto verdwenen een aantal c.d.s. De geluidsinstallatie bleek gedeeltelijk gedemonteerd te zijn, deze bleef achter in de auto.