Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Promotie: Consument vindt light-producten net zo lekker

Datum nieuwsfeit: 26-04-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Wageningen Universiteit

wo 26-04-00
CONSUMENT VINDT LIGHT-PRODUCTEN NET ZO LEKKER


tijd:16:00 uur
adres: Aula, Gen. Foulkesweg 1, Wageningen
onderwerp: Promotie mw. ir. E.H. Zandstra, Wageningen
titel:Preference and satiety. Short- and long-term studies on food acceptance, appetite control and food intake
promotor(en): prof.dr. W.A. van Staveren (voeding van de oudere mens) (co)promotor(en): dr.ir. C. de Graaf (humane voeding en epidemiologie)
informatie: Stafafdeling Communicatie, Heleen Kamminga, tel. 0317-482846
De aangenaamheid van een voedingsmiddel kan na herhaalde consumptie toe- of afnemen. Dat hangt onder andere af de smaak, de geur, de variatie en de context waarin het voedingsmiddel gegeten wordt. Het ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie