Datum nieuwsfeit: 26-04-2000

Congres: Hoe duur(zaam) is digitaal?

Amersfoort, maart 2000 - - Op 26 en 27 april 2000 vindt - in het Golden Tulip Conference Hotel Leeuwenhorst in Noordwijkerhout - het congres 'Hoe duur(zaam) is digitaal?' plaats. Dit congres over de duurzaamheid van digitale informatie wordt georganiseerd door
F&G Publishing en NMA (Nederlandse Associatie voor Informatiemanagement), in samenwerking met VIP, vakblad voor documentmanagement. Naast generieke en technische aspecten komen ook praktijkondervindingen aan bod, behandeld door deskundige sprekers uit het bedrijfsleven. Tevens is er aandacht voor de juridische aspecten met betrekking tot digitale duurzaamheid.
Het congres is beide dagen ingedeeld in een algemeen gedeelte met ervaren keynote-speakers, een gedeelte met market updates en een tweetal parallelsessies. De parallelsessies van de eerste dag zijn een praktijksessie
- waarin onder andere "Het Kenniscentrum Parlementaire Enquête Bijlmerramp" (winnaar van de laatste VIP Editor's Choice Award) - en een sessie technologie. Parallelsessies van de tweede dag hebben betrekking op praktijk en management & strategie.
Belangrijke onderwerpen die tijdens het congres worden behandeld zijn onder andere:

· Digitale Duurzaamheid: storm in een glas water?
· Haken en ogen bij conversietrajecten

· Duurzame opslag in relatie tot het elektronisch patiëntendossier
· Ontsluitingsmethodieken gezien in toekomstperspectief
Agenda-informatie:
26 en 27 april 2000
Golden Tulip Conference Hotel Leeuwenhorst, Noordwijkerhout Informatie: Maartje Luinenburg, F&G Publishing. Tel.: 033 - 4224085, fax: 033 - 4224089 of e-mail: (Maartje@fngpubli.com).
Het congres is bedoeld voor algemeen managers, informatiemanagers, IT-managers, medisch administrateurs, documentalisten, bibliothecarissen, (bedrijfs)archivarissen, strategisch managers en operationeel managers. Met andere woorden: informatieprofessionals in alle branches - van zorgsector tot industrie, van overheid tot bedrijfsleven, van zakelijke dienstverlening tot nutsbedrijf - belast met (technisch en strategisch) informatiebeheer binnen hun organisatie.

F&G Publishing, Van Hogendorplaan 8, Postbus 1633, 3800 BP, Amersfoort. Telefoon: 033 - 422 40 70, fax: 033 - 422 40 88 of e-mail: (info@fngpubli.com) Voor redactionele informatie:
PB0800
Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034
Fax: 055-3602661, e-mail: PR (Influx@cs.com)