Mini-onderneming “ANTS” brengt muis-telefoon op de markt

Datum nieuwsfeit: 27-04-2000
Enschede, 27 April 2000

Betreft: Een mini onderneming met een heel speciaal product.

Geachte heer/mevrouw,

Wij, 7 studenten van mini-onderneming “ANTS” gaan iets speciaals doen. Als enige mini-onderneming van Nederland gaan wij een Aziatisch product op de markt brengen. Wij gaan namelijk computermuizen op de markt brengen, welke tevens als telefoon te gebruiken zijn. Bij deze marktintroductie zouden wij graag gebruik willen maken van wat promotie in een dagblad als het uwe. Wij zijn dus niet een gewoon bedrijf, maar één van de circa 200 mini-ondernemingen welke Nederland rijk is. Al deze mini-ondernemingen vallen onder de “STICHTING MINI-ONDERNEMINGEN NEDERLAND”. Dit houdt in dat deze kleine bedrijfjes opgezet worden, om een jaar lang ervaring op te doen met ondernemen. Het is dus een deel van onze 4-jarige HBO opleiding.

Nu denken wij als mini-ondernemers, dat het leuk zou zijn als er een artikel in uw blad zou verschijnen over o.a. onze leerervaringen, de problemen waar we tegenaan lopen enz. Denk hierbij aan invoerrechten, contact met Korea, levertijd, betalingen, deelname aan beurzen, groepsconflicten, productkeuze, CE-keuringen enz.

Wij zijn graag bereid om met één van uw medewerkers een leuk artikel in elkaar te zetten. Ook mag deze medewerker ons gewoon een interview afnemen, en aan de hand daarvan zijn artikel schrijven. We zijn dan ook graag bereid om alle vragen te beantwoorden. Graag zou ik van u op korte termijn vernemen of u geïnteresseerd bent in het voorstel om een artikel over “ANTS” in uw dagblad te plaatsen, en daarmee een meerwaarde aan uw dagblad te geven.

Met vriendelijke groeten,

ANTS
Dennis Peters
PR-medewerker
e-mail: (d.t.peters@sb.hen.nl)

Bijlage: brochure van ons product.
ANTS is een mini-onderneming van de opleiding Small Business aan de Hogeschool Enschede.