Politiebericht Brabant-Noord

Datum nieuwsfeit: 27-04-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 27-04-2000
Persbericht district Maasland

BROMFIETSSTER GEWOND BIJ ONGEVAL (Oss) Woensdagmiddag is een 17-jarige bromfietsster uit Nuland gewond geraakt bij een aan- rijding. Het meisje reed over het fietspad, Nieuwe Hescheweg, in Oss. Tussen de Benedictuslaan en de Mugheuvelstraat reed ze een 20-jarige fietser uit Heesch voorbij. Op het moment dat ze er voorbij reed, wilde de fietser juist twee andere fietsers inhalen. De bromfietsster is met een gebroken sleutelbeen overgebracht naar een ziekenhuis.

BROMFIETS GESTOLEN (Oss) Woensdagmiddag is vanaf het Buchtplein in Oss een rode Peugeot Speed Fight bromfiets gestolen. Het verzekeringsnummer van de bromfiets is XXN-422.

INBRAAK BEDRIJF (Nuland) In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een bedrijf aan de Kerkstraat in Nuland. Rond 04.00 uur ging het inbraakalarm van het bedrijf over. Bij de komst van de politie bleek, dat een achterdeur was opengebroken. Vanuit het bedrijf werd een grote hoeveel rookwaar gestolen.