EMC lanceert nieuwe Symmetrix-familie

Datum nieuwsfeit: 27-04-2000
EMC vergroot voorsprong met lancering van 's werelds snelste en grootste opslagsystemen

Nieuwe Symmetrix-familie bevat ongeëvenaard 19 terabyte systeem; nieuwe software en producten voor CLARiiON, Celerra en Connectrix geven klanten 'ontsnappingssnelheid'

Londen, 27 april 2000 - EMC lanceert vandaag de belangrijkste uitbreidingen van nieuwe opslagsystemen en software in de geschiedenis van het bedrijf en vergroot daarmee haar voorsprong als marktleidende aanbieder van oplossingen voor informatie-infrastructuren. De huidige aankondigingen, waaronder 's werelds snelste en grootste opslagsystemen, verbeteren EMC's mogelijkheden om het mondiale informatielandschap in meerdere dimensies vorm te geven.

De aankondigingen betekenen ook een uitbreiding van EMC's ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen