Gartner helpt reageren op E-business ontwikkelingen

Datum nieuwsfeit: 27-04-2000
Gartner helpt bedrijven direct te reageren op E-business ontwikkelingen met behulp van InfoRay technologie

Gartner introduceert met de eMetrix Powered by InfoRay nieuwe standaard voor real-time monitoring van B2B e-Business

Amsterdam/Leusden, 27 april 2000 - Gartner Group introduceert een nieuwe standaard voor het monitoren van de prestaties van business-to-business (B2B) e-business. Gartner eMetrix Powered by InfoRay is een real-time monitor, gebaseerd op InfoRay technologie, waarmee e-business bedrijven snel kunnen reageren op bedrijfskritische veranderingen op alle zakelijke en technologische gebieden. Het voorziet beslissers van real-time inzicht in bedrijfskritische gegevens, die zich traditioneel bevinden in verschillende bronnen, waaronder datawarehouses, ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen