Devote handhaaft groeitempo van de activiteiten

Datum nieuwsfeit: 27-04-2000
Devote handhaaft groeitempo van de activiteiten

Bunnik, 27 april 2000 – De Raad van Bestuur van Devote N.V. – e-business en IT-architectuur – maakt bekend dat de activiteiten gedurende het eerste kwartaal 2000 opnieuw stevig zijn gegroeid.

Er zijn in deze periode 90 nieuwe medewerkers aangenomen, waaronder 80 consultants. Daarmee is opnieuw gebleken dat Devote blijvend in staat is kwalitatief hoogstaand personeel aan te trekken in deze zeer krappe arbeidsmarkt. Tevens kon een sterke uitbreiding van de orderportefeuille worden gerealiseerd, met onder meer een aantal zeer prestigieuze en strategische opdrachten.

Op basis van de huidige inzichten handhaaft ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen