BMC Software ondersteunt iForce-initiatief van Sun

Datum nieuwsfeit: 28-04-2000
BMC Software ondersteunt iForce-initiatief van Sun Microsystems

Programma biedt klanten uiterst efficiënte en veilige methoden voor het bereiken van e-business-doelstellingen

Nieuwegein, 28 april 2000 - BMC Software ondersteunt het iForce-initiatief van Sun Microsystems. BMC Software is behalve deelnemer aan het opgezette dot.com-initiatief van Sun ook deelnemer van het SunTone Certification and Branding Program, dat als doel heeft klanten te voorzien van geavanceerde, aangepaste e-business-producten en -services.
BMC Software heeft samen met andere leden van de SunTone Applications Council een bijdrage geleverd aan de door Sun geïnitieerde ontwikkeling van de SunTone Application Level 1 Guidelines, die onlangs gefinaliseerd ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen