'Kosteneffectieve SAP R/3-implementatie is mogelijk'

Datum nieuwsfeit: 28-04-2000
BMC Software en PricewaterhouseCoopers maken snelle en kosteneffectieve SAP R/3-implementatie mogelijk

PricewaterhouseCoopers biedt klanten een verhoogd rendement op investeringen en lagere implementatiekosten met beheeroplossing voor SAP R/3

Nieuwegein, 28 april 2000 - BMC Software en PricewaterhouseCoopers breiden hun reseller-samenwerkingsverband uit. De twee bedrijven hebben besloten vooraf geconfigureerde, en aangepaste beheeroplossingen van BMC Software voor SAP R/3-gebruikers op te nemen in de SAP Solution Set van PricewaterhouseCoopers. Met deze oplossingen kan PricewaterhouseCoopers producten bieden die direct inspelen op de specifieke behoeften van klanten. Dit resulteert in lagere kosten en tegelijkertijd een snellere implementatie van oplossingen.

In ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen