Taiwanees IT-bedrijf wil zich in Emmen vestigen

Datum nieuwsfeit: 28-04-2000
Taiwanees IT-bedrijf wil zich in Emmen vestigen

Het Taiwanese bedrijf ASUSTeK overweegt zijn Europese centrum voor distributie, engineering en technische ondersteuning in Emmen vestigen.

De interesse van ASUSTeK in Emmen is gebaseerd op de mogelijkheden van het vroegere pand van Ericsson, op de vakbekwame, gemotiveerde en meertalige arbeidskrachten, op de zakelijke omgeving en op de verwachte verlenging van de Investerings Premie Regeling (IPR). De beslissing van ‘Brussel' over de IPR voor Noord-Nederland wordt binnenkort verwacht.

Het servicecentrum van ASUSTeK levert Emmen in aanvang 40 nieuwe banen op. Het centrum is vooral verantwoordelijk voor de engineering van en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen